Terms and conditions

1. OPĆE ODREDBE

Opći uvjeti pružanja usluga sastavni su dio Ugovora između tvrtke Dalmatian towns d.o.o. 
Bože Peričića 26, 22000 Šibenik, Croatia (u daljnjem tekstu Dalmatian towns) i putnika/gosta koji prihvaća ponuđeni i odabrani turistički aranžman.
Sve što je navedeno u općim uvjetima predstavlja pravnu obvezu kako za gosta/putnika tako i za tvrtku Dalmatian towns.

Za rezervacije koje su napravljene 30 ili više dana prije početka razdoblja najma primjenjivat će se sljedeći uvjeti:

15% akontacije od ukupne ugovorene cijene smještaja plaća se odmah kreditnom karticom Ili bankovnim transferom na naš račun.Ukoliko ste uplatili bankovnim transferom, molim poslati kopiju uplate na  info@dalmatian-towns.hr. Dalmatian towns mora primiti uplatu akontacije od 15% u roku od 2 (dva) dana.

Od trenutka kada Dalmatian towns primi Vašu potvrdu rezervacije putem e-maila i izvršite djelomičnu uplatu od 15% punog iznosa, rezervacija je osigurana. Sve dok se ne izvrši prva uplata od 15%, rezervacija smještaja će biti neosigurana i otvorena za rezervacije od strane drugih strana.

Način plaćanja preostalog iznosa od 85% ukupne ugovorene cijene smještaja mora biti potvrđen prilikom rezervacije s obje strane, Iznajmljivača i Dalmatian towns. Ako se plaćanje vrši bankovnom doznakom ili kreditnom karticom, preostali iznos potrebno je doznačiti najkasnije 15 dana prije početka trajanja najma. Ako se dogovorimo o uplati preostalog iznosa u gotovini, isti dospijeva na plaćanje odmah po dolasku Iznajmljivača, a Iznajmljivač je dužan platiti iznos izravno vlasniku. U smještajnom objektu ne postoji mogućnost elektroničkog plaćanja kreditnim karticama.

Neuspjeh plaćanja na vrijeme smatrat će se otkazivanjem s vaše strane i snosit će troškove otkazivanja kako je navedeno u Otkazima.

Ako je između dana rezervacije i početka trajanja najma manje od 14 dana, morate odmah platiti puni iznos.

Dalmatian towns koristi WSPay za online plaćanja.

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Ako rezervaciju plaćate putem kartice, suglasni ste da WSPay pohrani podatke o kartici kako bismo mogli jednostavnije naplatiti sve vaše buduće transakcije. Podaci o vašoj kartici su sigurno pohranjeni kod WSPay-a, što jamči PCI DSS certifikat koji posjeduju, i Dalmatian towns d.o.o. nema uvid u te podatke.

2. ZAŠTITA PODATAKA

Gost osobne podatke daje dobrovoljno kako bi se mogli koristiti u postupku rezervacije i realizacije usluge te u daljnjoj komunikaciji. Dalmatian towns se obavezuje da osobne podatke gosta neće davati trećim osobama osim u svrhu realizacije usluge. Gost je suglasan da se njegovi osobni podaci mogu koristiti u svrhu marketinških akcija Dalmatian towns-a.

a) UNOS I PRIJENOS OSOBNIH PODATAKA

Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava WSPay sustav za on-line autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova te PCI DSS standarda. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSPay za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.

3. PRIGOVORI

Nositelj Ugovora ima pravo prigovora zbog nekvalitetno izvršene ugovorene usluge. Putnik je dužan na dan dolaska odmah kod predstavnika pružatelja usluga dati prigovor na neodgovarajuću uslugu i pokušati sa njim pronaći odgovarajuće rješenje. Putnik je dužan surađivati sa pružateljem usluga i agencijom u dobroj namjeri da se otklone nedostaci usluge. Ako to nije moguće, putnik je dužan pribaviti pismenu potvrdu da je uložio prigovor koji se nije mogao zadovoljavajuće riješiti, a po povratku pisanim putem obavijestiti Dalmatian towns što prije, a najduže u roku od 8 dana nakon završetka ugovorene usluge. Ako Dalmatian towns zaprimi prigovor nakon proteka 8 dana isti nije dužan razmatrati. Dalmatian towns je dužan donijeti pisano rješenje na prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora, a može i odgoditi rok rješenja za još 14 dana zbog prikupljanja informacija i provjere navoda prigovora o čemu je dužan obavijestiti u pismenom obliku putnika podnosioca prigovora. Dalmatian towns će rješavati samo one prigovore za koje se utvrdi da se uzrok nije mogao otkloniti na licu mjesta. Dok Dalmatian towns ne donese rješenje, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže UHPA-e, sudske ustanove ili davanja informacija u medije.

 Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS).

4. ZAVRŠNE ODREDBE

Ovi opći uvjeti putovanja sastavni su dio Ugovora kojeg putnik sklapa sa Dalmatian towns-om.
Putnik i Dalmatian townsće sporove nastojati razriješiti sporazumno, a u suprotnom ugovaraju nadležnost Općinskog suda u Pazinu, a primjenjuje se hrvatsko pravo.